TOPlist

Pomáháme našim zákazníkům.

Jak funguje právní poradna?

Po zakoupení produktu Právník Snadně obdržíte přihlašovací údaje, kterými se přihlásíte na stránkách www.snadne.cz . Po přihlášení se vám objeví v pravém horním rohu menu pro administraci vašeho účtu. Po kliknutí na položku „Poradna“ vstupujete do vaší poradny, kde spravujete svoje dotazy a odpovědi. Pro zadáni dotazu zvolíte v poradně položku „Nový dotaz“.

Při zadávání dotazů napíšete předmět - titulek vašeho dotazu. Předmět je důležitý pro pozdější dobrou orientaci mezi dotazy.

Po zadání předmětu uvedete váš dotaz. V případě, že k dotazu potřebujete přiložit přílohu (při konzultaci dohod, smluv nebo v jiných případech), máte možnost vložit přílohu pomocí kolonky „Přidat přílohy“. Prostřednictvím funkce „Procházet“ zvolíte ve svém počítači dokumenty, které chcete k dotazu přiložit.

Po uvedení předmětu, dotazu a případném vložení příloh, dotaz odešlete pomoci funkce „Odeslat“.

Od této chvíle se dotaz zařadí do kolonky v poradně mezi nezodpovězené dotazy. Ve vašem účtu v kolonce „Poradna“ vidíte předmět dotazu, na který můžete kliknout a svůj dotaz si přečíst.

Po zodpovězení dotazu se dotaz objeví ve vašem účtu v kolonce „Poradna“ mezi zodpovězenými dotazy. Opět vidíte předmět dotazu, na který kliknete a poté se vám zobrazí váš dotaz i s odpovědí.

Jestli-že vás odpověď zcela neuspokojila a pořád máte k tomuto dotazu doplňující otázky nebo v případech, kdy vás právník vyzve k doplnění informací k vašemu dotazu, máte možnost na odpověď reagovat a doplňující informace k dotazu dodatečně napsat a tím dále problematiku konzultovat. Tento postup je vhodnější než vytvářet nový dotaz. Při tomto postupu máte všechny reakce přehledně pohromadě a není třeba je vyhledávat mezi ostatními dotazy, které jste do poradny vložili.

V případě, že chcete položit dotaz zcela nový, zvolte položku „Nový dotaz“.